Wednesday, August 17, 2011

Gadis Idaman Kalbu...


Mak aiii...tetibe ada orang cabar aku suruh cerita perempuan yang macam mana aku nak..berat juga aku nk story mory ni maklum la aku lelaki keras tak akan nak bercerita benda macam ini kan..???tapi tak pe la..aku terima cabaran ini supaya orang yang cabar aku tu gembira dengan cerita aku ni..kah3...Ada lima ciri perempuan yang aku nak cari...tengok je ye di bawah..haha


1-Aku nak seorang perempuan yang ikhlas hatinya. Iye sume orang nakkan perempuan camtu..tp zaman sekarang ade ke lagi..??perempuan sekarang rata-rata mata besi n mata duitan..memang susah aku nak cari tapi xpe..ak masih percaya perempuan yang ikhlas hati ni masih wujud lagi..aku akan cari sampai dapat...hihihi

2-Orang lelaki xsuka di kongkong..Aku pon macam tu juga..aku xsuka bermesej tiap-tiap masa dan melaporkan aku ada di mana sahaja..aku rasa rimas kalau perempuan macam tu jadi GF aku..aku nak sorang perempuan yang x kongkong aku...aku akan gembira bersama dia selalu..

3-Perempuan Cantik...aku nak perempuan cantik bukan sahaja rupa,berakhlak elok, pandai jaga diri sendiri n kuat agama kalau boleh la..hehee..kalau setakat cantik rupa tapi yang len macam tahi jew xguna aku bersama dengan perempuan camtu..merugikan jew!!!

4-"Malam nie nak makan apa bang/abi/honey/baby"..aku sukakan perempuan yang pandai masak..ye la kalau perempuan pandai memasak ini jadi GF aku confirm masa aku kahwin dengan perempuan tu aku sihat selalu..maklum la xmakan luar..makan dekat rumah jew..confirm aku dan anak-anak aku katang selalu kalau ada bini pndi memasak ini..hahaha

5-Last sekali aku nak perempuan yang mempunyai pemikiran macam aku..maksud aku perempuan yang xmudah tacing..ambil berat pasal orang lain..hormat orang tua dan perempuan tu xberlagak..aku seorang yg gila-gila tapi mementingkan orang lain dan merhormati orang tua..

Itu je la ciri-ciri perempuan yang aku nak...aku harap one day aku berjumpa dengan perempuan macam tu...lalalala..

3 comments:

  1. Aku pelik nape laki tak suke msg.. mcm pakwe aku,bile aku tak msg tuduh la aku ade org lain.. bile aku msg.die marah2 aku..kate aku ni semak la .. bising la.. ee yew .. aku benci laki kot.. =p..hakhak

    ReplyDelete